محل تبلیغات شما

دوره ملی آموزش بازرگانان و صادرکنندگان فرش دستباف

امسال هم مجدد این افتخار نصیب بنده شد که بعنوان #مدرس در دوره #ملی #آموزش بازرگانان و تجار #فرش_دستباف شرکت کنم.
این برنامه به همت مرکز ملی #فرش ایران و همچنین وزارت صنعت و مرکز آموزش بازرگانی ایران  برگزار خواهد شد .
موضوع سخنرانی من بازاریابی بین المللی با رویکرد صنعت فرش دست باف خواهد بود. مهمترین و اولین آفت صنایع ایران این است که مدیر عامل و صاحب کار مدعی است که همه چیز را می دانم. شاید در صنعت فرش دست باف هم ما دچار چنین مشکلی هستیم.
به نظر می رسد که همه چیز دان هرگز و تحت هیچ شرایطی به مقصود نمی رسد و نخواهد رسید….
تجارت و بازرگانی بین المللی فرش دست باف به واسطه وجود ابزار های جدید امری بسیار سهل و آسان است.
از سال۲۰۲۰ ورود به بازار های جهانی و بازاریابی بین المللی دچار تغیرات اساسی و بزرگی شده و نقش دیجیتال مارکتینگ فرش دست باف بصورت تخصصی نقش کلیدی و راهبردی در امر فروش بعهده خواهد داشت.
 برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال به منظور توسعه بازار و ورود به بازار های جهانی فرش دست باف باید سلسله اقداماتی انجام پذیرد که هزینه بر و بلند مدت است .
 به نظر می رسد که با توجه به زیاد شدن رقابت در این عرصه برای #دیجیتالمارکتینگصادراتی باید با ابزار های آن کاملا آشنا بود و با برنامه ریزی دقیق حرکت کرد و….
اما اساسا بازاریابی بین المللی یا (International Marketing) چیست
بازاریابی بین المللی
 استفاده از اصول علمی و عملی بازاریابی برای برآوردن نیازها و خواسته های متنوع مردم در اقصی نقاط جهان و خارج از مرزهای هر کشوری را بازاریابی ببین المللی یا بازاریابی جهانی (Global Marketing) اطلاق می شود،
به نظر می رسد که ترکیب بازاریابی یعنی کلیه موارد مربوط به قیمت خدمت و یا تولیدات یا محصول و اشائه و ترویج و مکان  با هدفگذاری مشتری بین المللی  هماهنگ شده و راهبردهای برای ان تهیه و تدوین شود‌ و همچنین  مطابق با نیاز کشورهای مختلف جهان کاملا سفارشی گردد.
دوره ملی آموزش بازرگانان و صادرکنندگان فرش دستباف
یکی از مهم ترین تصمیماتی که هر شرکت تولید کننده و صادر کننده فرش باید بگیرد، ان است که آیا به بازار بین المللی اساسا وارد شود یا خیر.
شما به لحاظ مالی و سرمایه در گردش و منابع و علم و عدم وجود سرمایه های انسانی دلسوز و متعهد  فقط امروز حق دارید در سطح   کشور فعالیت کنید .
 البته هستند شرکتهای تولید کننده و صادر کننده فرش که  به دلیل امنیت سهم بازار داخلی  که سالها ایت نسل در نسل نصیبشان شده و عدم تمایل به یادگیری قوانین و مقررات بازار جهانی، به جهانی شدن هرگز علاقمند نباشند.
اما چطور و چگونه باید به بازارهای بین المللی فرش دست باف باید وارد شد.
این صادرات: آسانترین راه ورود به بازار جهانی فرش دست باف است، صادرات مستقیم یا غیرمستقیم .
 در صادرات غیرمستقیم، پای شرکتهای بازرگانی به میان می آید که از طرف تولیدکنندگان فرش و
 خدمات را در خارج از کشور تسهیل می کنند. در حالیکه در صادرات مستقیم، شرکت به تنهایی از یکی از روشهای زیر اقدام به فروش فرشهای دست بافت خود می کند:
با راه اندازی دپارتمان صادرات فرش در کشور و در داخل شرکت  به عنوان یک بخش مستقل از طریق شعبه های خود در خارج از کشور که فعالیت های ترویجی و فروش را انجام می دهند به واسطه نمایندگان فروش که به خارج سفر می کنند.
استراتژی های نوین و اینترنتی: 
امروزه شرکت های تولید کننده معتبر فرش دست باف برای نمایش محصولات خود فقط نیاز به حضور در نمایشگاه های بین المللی نداشته و به راحتی می توانند آگاهی مورد نظر نسبت به تاریخچه و صنعت فرش ایران را به کل جهان ارائه کنند.
 و از طریق رسانه های الکترونیکی، یعنی اینترنت، مخاطبان هدف بین المللی خود را کشف و شکار نمایند.
البته کاربه این سادگیها هم نیست  مشتری از طریق وبسایت شرکت می تواند اطلاعات کاملی را درباره جنس فرش تاریخچه فرش بیمه فرش شستشوی فرش و هزاران مورد دیگر بخواند و بپرسد و از همان طریق نیز محصول را سفارش بدهد.
صدور مجوز (لیسانس) و فرنچایز: یکی از روشهای جهانی شدن، از طریق صدور مجوز است. در این حالت، شرکت اصلی مجوزی را برای شرکت خارجی صادر می کند که به او اجازه می دهد تا در حین تسهیل فروش، از فرآیند تولید، نشان تجاری، پتنت و نام شرکت اصلی استفاده کند. در این مدل، شرکت اصلی کنترل کمتری روی شرکت ثانویه دارد.
اما در مورد فرنچایز (franchise)، شرکت اصلی کنترل بیشتر و بهتری دارد، زیرا به فرنچایز اجازه می دهد که از طرف شرکت اصلی و بر طبق قوانین و ضوابط آن کار کند. مک دونالدز یکی از نمونه های بارز فرنچایز است.
مشارکت: شرکتها می توانند با همکاری با سایر شرکتها به عرصه بین المللی قدم بگذارند. نمونه بارز این مورد، همکاری شرکتهای سونی و اریکسون تحت عنوان برند سونی اریکسون برای تولید تلفن همراه بود.
سرمایه گذاری مستقیم: و بالاخره، شرکتها می توانند برای تولید فرش یا ارائه خدمات خود به طور مستقیم در کشورهای خارجی سرمایه گذاری کنند.

دوازدهمین دوره زبان بدن و ارتباطات موثر

آیا به دنبال پیاز زعفران سورت شده جهت کاشت و خدمات فرآوری و صادرات زعفران و پسته هستید؟

بازاریابی به روش کرونا ویروس

فرش ,های ,شرکت ,المللی ,بازاریابی ,باف ,بین المللی ,فرش دست ,دست باف ,شرکت اصلی ,از طریق

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آسمان خدا صبح صادق از دیار بیستون.اهورا هستم Audry's page Suzanne's info reaviwhitma همه چی دات ام ال zocadliti onammipal وبلاگ تفریحی ما و شما